tisdag 8 maj 2012

Sista dagen

Imorgon är det sista dagen på jobbet denna vecka. Det firar vi med ett sista föräldrasamtal, ett av det enklare slaget. Det betyder, allt är bara bra och inget jobbigt att ta upp.

Sedan blir det hälsoafton på kvällen ♥ Det var lite si som så om jag skulle behöva jobba då, men det blir som så att personen jag skulle ha träffat inte har tid i alla fall, så det blev inte av. 


Herbalife går bra! Jobbigt att lära sig kundkontakt, att minnas att ha kunduppföljning och vara tillgänglig. Men det är väl något som jag kommer att lära mej med tiden! Jag kanske tycker att det är jobbigt eftersom jag själv inte tyckte att det var så viktigt. Men jag har också pratat med andra som tycker att det är en bit som de verklige uppskattar. Och har man frågor, får man inte de resultat man eftersträvar så är det klart att jag ska finnas till hands och kunna hjälpa till. 


Jag skulle fråga en kollega på jobbet idag om det är så att hon behöver nya mellanmålsbarer. Jag hade en låda kvar, så jag tänkte att jag kan höra med henne hur det är, jag kommer att få nya i slutet av denna vecka eller i början av nästa. Men jag hann inte ens fråga före det var en annan som nappade tag i mej och frågade om jag har mellanmålsbarer, eftersom hon ville köpa. Så jag räknade helt kallt med att först till kvarn....jag vill såklart kunna ha den kundservicen att jag frågar innan det är slut, men nu kan jag inte det. Jag vill ju kunna leverera de produkter jag erbjuder. Jamen, nån gång i nästa vecka blir det ju förstås! Inte ska jag väl vara allt för optimistisk! Beställde ju igår på kvällen, så de kanske blir packade idag och åker iväg imorgon. Så då är de knappast framme på fredag. Eller, ja, varför inte. Ibland är posten snabbare än ibland! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar