söndag 20 maj 2012

Intressanta saker man kan hitta på en nattklubb...


Ja, då är jag tillbaka på jobb! Känns bra! Jag har varit borta cirka ett år. Eller, okej då, jag jobbade till slutet av juli förra året, så inte fullt ett år.

Alltid nu och då är det kvällar som man hittar intressanta saker! En gång hittade jag en telefon på dansgolvet, i så många delar som en telefon möjligtvis kan gå i! Först hittade jag knapparna och baksidan. Så småningom hittade jag framsidan, och sist men inte minst hittade jag simkortet! Har jag glömt nåt? I alla fall hittades hela telefonen. Om den någonsin löstes ut från lost-and-found vet jag inte.

Idag hittade jag följande:


Ett stycke kateter
 

Ett stycke....ja....vad heter dom här? Artificiell snopp? Jag kollade inte om den var använd, men jag hittade den på ett bord så jag hoppas ju att den inte innehöll nån urin...

 
Något desto mera spännande hände inte! Ja, såklart fick jag en kille som stötte på mej...bra för självförtroendet förstås, men nja. Jag har min egen Honey som slår alla konkurenter med hästlängder ♥ så jag kände inte ens att jag behövde ha den uppmärksamheten jag fick.

Som sagt, känns bra att vara tillbaka! Får jobba nästa helg också! Det ser jag fram emot. NU ska jag sova lite, klockan är ändå halv 6 och jag tycker att det är okej att blogga innan läggdags. Jaja, det är hur man prioriterar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar