lördag 5 maj 2012

♥ Omtanke ♥

Jag pratade just med faderskapet. Jag ringde bara för att! Ofta ringer jag av en orsak, nu ringde jag bara för att prata. Vilket var uppskattat.

Vi pratade om ett datum då moderskapet är ledig. Och han frågade också om min pojkvän redan är importerad då (jo, det var hans val av ord!), för om det är helgen som han kommer hen så kommer de inte den helgen!! Hahaha! Då vill vi troligen vara ifred!

Vi pratade lite och jag funderade på när han möjligtvis kan komma, och troliga dagar som jag kan hämta honom från flygfältet. Då faderskapet påminner mig om att han har ledigt torsdag-freda alla veckor fram till midsommar, han har fyra dagar ledigt som han kan plocka upp min pojkvän från flygfältet

Jag älskar mina föräldrar  ♥ De finns de som förstår precis vad jag går igenom. De förstår vad det handlar om. Det finns de som inte förstår, och tycker att jag skulle kunna välja en enklare väg. Jag skulle kunna välja en man från Finland. Vadå välja?? Så finns det mina föräldrar som BRYR SIG OM MEJ oberoende om de fattar vad jag går igenom eller inte! Min mamma som skulle kunna ställa upp som vittne om han och jag gifte oss efter att vi bara känt varandra i 4 månader! Vilka av mina vänner skulle ha kunna sagt det samma??? Så har vi min pappa som ställde upp och skjutsade min pojkvän till flygfältet sent en onsdag kväll, sista november, och som nu erbjuder sig att åka och plock upp honom om jag inte har passligt att åka själv!

Jag är så glad så ögonen bara tåras!! Jag älskar min man!! Jag visste inte att man kunde älska så!! 

Jag visste heller inte att det fanns så många som har så många åsikter om vem JAG älskar. Jag är bara glad att de JAG bryr mej om och de som BRYR SIG OM MEJ verkligen ställer upp för mej och är ett stort stöd!! 

Tacka alla underbara människor!! Bara för att ni orkar med att jag har det jobbigt! Bara för att ni orkar hålla mej uppe när jag inte orkar stå själv!  ♥ Tack världens bästa mamma och pappa som förstår att min pojkvän är viktig för mej ♥ som inte bryr sig om vilken kultur han kommer ifrån, som inte bryr sig vilken hudfärg han har, som förstår att MAN INTE ALLTID BEHÖVER TA DEN ENKLA VÄGEN TILL KÄRLEK!! 




Love is like a fart
              If you have to force it                  ♥ 
it is probably SHIT!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar