söndag 6 maj 2012

Get Smart

Jag är ju inte så bra på skådespelare, men jag är lite bättre på att känna igen ansikten! Några skådisarna gillade jag så jag tänkte att den här kan nog vara bra!

Eftersom huvudpersonen är relativt torr så finns det en något torr humor över hela filmen. Jag gillar den, måste jag säga.

Om jag googlar Get smart så hittar jag att det är en TV-serie. Jag tycker att intrigen i filmen är lite samma som i TV-serien. Så utan att kolla upp desto mera skulle jag säga att filmen är baserad på TV-serien (och efter att ha kollat så vet jag att jag har rätt!)

Agent 23 är inte så illa att se på heller! Även om han är lagom dryg.

Jag gillar ett par scener från filmen. Den nedan som jag hittar på youtube, "Are you thinking what I'm thinking?" men också i slutet när agent 86 kommer på ett sätt att överrumpla agent 23 ;) Jag älskar den scenen också!!! Men jag kan omöjligt hitta den!!  Orättvist!! MEN jag kan be er att titta på filmen så kommer ni nog att veta vad det är för scen jag menar! Och se om ni har samma åsikt som jag eller om ni har en annan!

                                                                                                                                    









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar