lördag 26 maj 2012

Kan jag få en kram?

Var det en kille som frågade när nattklubben skulle stänga. Jag är inte den som snålar med mina kramar, så självklart! Han slog armarna runt mej och meddelade att detta var så härligt! Han skulle aldrig släppa mej!

...okej, tänkte jag....det här går ju bra....han höll om mej en bra stund innan jag till sist släppte och konstaterade att nä, han håller nog fast mej! "Åååååh! Men jag måste ju jobba!" suckade jag. Varpå han svarade "Nej! Du ska inte stöna så!" Jag började skratta, och han insåg vad han hade sagt och ändrade sig till "Jomen du SKA stöna så!" Jag slingrade mej loss och meddelade att "nej nu får du bestämma dej!" sedan lämnade jag killen och gick för att plocka glas.

Senare så plockade jag glas på ett annat ställe. Plötsligt konstaterar en kille att där är ju hans kramkompis! Jamen visst! Där är han igen! Han vill ha en till kram. Jaja. Hans kompis ser oss och suckar något om du och diskplockaren igen.


Han frågade när jag skulle sluta och svarade ärligt att jag slutar halv 5. Han sken upp! Precis när han skulle gå och lägga sig! Kanske jag kunde ringa när jag slutade och komma upp på frukost? Han skulle sannerligen bjuda på hotellfrukost! Okej, svarade jag, väl medveten om att han inte har gett sitt nummer, men det tänkte jag inte påminna honom om. Hans kompis blandade sig i och frågade om jag hade en syster, varpå jag svarar "Nej, men jag har en pojkvän" (Vadå nej jag har ingen syster....??) Ja, men det skulle i alla fall gå bra, kompisen kunde ta honom då, var var han? Och kramkillen tyckte att jag visst kunde komma på frukost i alla fall, men pojkvännen var inte bjuden för det fanns bara 4 stolar. Vi blev tydligen 4 om man räknade in mej. Jaja.

Han konstaterade i alla fall att han var nöjd med sina 3 kramar. Jag rättade honom och sa att det var 2. Men han envisades, det var 3! Så han fixade en tredje! Först tänkte han ta mej på rumpan, men sen vågade han inte, utan jag fick en helt vanlig kram och hanmeddelade mej att han var en snäll kille.

Ja, mitt kramkonto fick ju sig någon påfyllning! Alltid hemåt! Eftersom jag inte kan kramas med min egen Honey!

Honey skulle väl inte ha gillat det, men jag tycker att så länge jag inte är gör något mer än bara kramar så är det okej. Jag skulle inte ha nåt emot att han kramar någon i sitt hemland. ...undra om det hör till hans kultur ens....jaja, hans problem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar