fredag 11 maj 2012

Dirty Dancing

Vad ska man göra när man är sjukskriven? I alla fall ska man tydligen inte gå ut och gå....tar på krafterna något fruktansvärt! Fast jag gick långsamt och försiktigt trodde jag inte att jag skulle komma ända fram. Och sista hundra metrarna hem.....shit! Trodde jag aldrig skulle komma hem! Då fick jag ändå skjuts hem.

Så då blir det soffläge! Vad ska man då göra? Jo, man kan passa på att se filmer man borde se! Dirty Dancing till exempel!

Jag har sett halva en gång, om det var på jullovet. Men nu passade jag alltså på att se hela. Jag gillar den! Den är skön att se på. Oj om man skulle kunna dansa så!

Och såklart vet jag vem jag skulle vilja dansa med! Och såklart skulle jag vilja bli lyften så där snyggt över huvudet! Wow! Jag skulle såklart ramla ner....men kanske i vattnet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar