söndag 6 maj 2012

CRAZY BITCH!!

Ibland har jag bra idéer, ibland har jag bättre idéer.

Jag hade den fina idén att jag skulle cykla till Godby. Det är ca.15 km. Inte hela världen! Helt lagom, tycker jag. Det tog ca. 45 minuter att cykla dit. Och endast de sista 3 kilometrarna var jobbiga.

Väckte upp vännen jag hade bestämt att jag skulle hälsa på om han var hemma. Ja, klockan var 2 på eftermiddagen så jag antog att det var okej att ringa! Ja, gillar man att sova så gör man ;) Jag sa att han kan ringa då han vaknar. Så jag tog en herbalife shake, och unnade mej sedan en glass. Jag tycker faktiskt att jag var värd en glass!

Jag kikade bland glassarna och hittade denna, Ghana. Shit tänkte jag och sökte lite till, men Ghana var det enda intressanta jag hittade. Senare hos kompisen berättade jag att jag hade en glass som hette Ghana. Han kommenterade att jag troligtvis var besviken för att den inte hette Nigeria! Jamen JA! Fast jag konstaterade att Ghana är tillräckligt nära.

Vad är crazy bitch delen av detta då? Jamen, efter att ha spenderat hela dagen där så ska jag cykla hem! Fortfarande bara 15 kilometer. MEN nu i motvind och utan energi! BAH!! Trodde aldrig att jag sku komma mej hem :) Men se! Nu är jag hemma! Stolt över att jag klarat av mitt mål!

Sometimes you just have to be a crazy bitch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar