tisdag 10 januari 2012

Warrior

Fick denna som tips av M. Han sa att den skulle vara bra, vilket den i och för sig var. Hade lite svårt att hänga med i början för av någon anledning kunde jag inte skilja huvudpersonerna från varandra :p Det kunde jag inte på slutet heller, vilket jag tyckte var konstigt för så lika är de ändå inte!

Jag skulle behöva se den en gång till för att riktigt förstå början, eftersom jag inte hängde med där. Så går det när man inte kan skilja på killarna!

Varför M gillade den vet jag inte. Det verkar inte vara den typen av film som han skulle gilla. Att det sen handlade om wrestling den delen kan jag förstå! Den var helt okej tyckte jag. Tycker inte att titeln passar filmen, förstår inte riktigt den.

Nåja, slutsats? Vet inte om jag gillade den eller inte. Kan tänka mej att se den igen, så måste väl säga att den var helt ok i alla fall :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar