fredag 27 januari 2012

African Queen 2


Kvaliteten på denna var kanske inte den bästa. Tänkte att jag skulle ha sett en annan version, men jag är inte så haj på att söka upp Nigerianska filmer, så jag gav upp och kollade den versionen jag fick tag på i alla fall.

Gillar filmen i sig. Den är .... nu hittar jag inte rätt ord, trevlig att se. Gillar dramat i den :) Det är inte för mycket utan helt lagom.

Stundvis var kvaliteten riktigt bra, tänkte inte så mycket på det faktiskt, men mitt i allt konstaterade jag att den var superbra! För att lite senare konstatera att det var sämre igen. Men vad gör det.

Gillade inte slutet så värst :) Det var som om det tog slut i mitten. Ett svar som aldrig blev svarat och sånt. Plus att texten "They lived happily ever after" eller hur den nu var formulerad, kom på slutet :D

DEN skrattade jag åt! Så kan man väl inte avsluta en film :) Nåja, tydligen kan man. Men annars tycker jag att den är sevärd!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar