tisdag 10 november 2009

Tisdag - Ska siare tas på allvar?

En kompis har sin katt försvunnen, själv har jag glömt när han försvann, det känns som evigheter sen! Hon däremot skulle jag inte vara förvånad om skulle veta av varenda minut han har varit borta :/ Senaste halmstrå hon greppade efter var att ringa en siare. Hon fick svaret på söndag.

Jag tror inte på siare, men jag har en gång blivit spådd i handen (en försmak av vad hon kunde), och den kvinnan gjorde ett så bra jobb så jag ville inte att hon skulle spå mej för pengar! Jag ville inte för det hon sa var så exakt så håret reste sig i nacken på mej! Minns inte mer vad hon sa, jag har säkert skrivit det någonstans.

Hur som helst, det kan inte skada att söka enligt siarens svar! Så jag tänkte att jag skulle promenera omkring i skogarna här omkring och se om jag skulle mot förmodan hitta någon ensam kisse. Om jag hittar så är han funnen, och hittar jag honom inte så har ja i alla fall försökt, samt jag har fått lite frisk luft och en del motion! Så detta påhitt har inte många minus i kanten.

Något halmstrå måste man greppa efter! Önska henne lycka till! Och håll tummarna för att hennes kisse kommer hem snart!

2 kommentarer:

  1. Nämen, tack gulle vilket fint inlägg! Och va fint att du passade på att titta efter älsklingen vår samtidigt! Kram

    SvaraRadera
  2. Självklart! :) Jag vill ju att han ska komma hem till 'mamma' och 'pappa'!!

    SvaraRadera