torsdag 26 november 2009

Ibland behöver matte hjälp

Tigger är en riktig mamma! Jo, jag vet att det inte är möjligt, eftersom det är en hane, men i alla fall. Han sköter om Dinho, tvättar honom mot hans vilja, kollar att han skrapat ordentligt i sandlådan :) Och sitter på vakt utanför badrumsdörren när matte är i duschen. Och när matte kommer ut ska det vara tvätt!


Eller, egentligen ska han väl hjälpa till att torka matte

För matte är blöt!


Hur roligt kan det vara att vara blöt? Tigger hjälper! Han brydde sig inte ens fast jag gick iväg, hämtade kameran och satte tillbaka mitt ben :) Han fortsatte där han slutade! Låter honom hållas en stund :) Men det skulle ju ta evigheter om han ska tvätta hela mej xD Hehe

(Om ni tänker förstora bilden tar jag inget ansvar för att jag inte har rakat benen eller klippt naglarna :) Det är inget jag gör för att det är roligt....så jag gör det mera sällan)

2 kommentarer: