onsdag 18 november 2009

Arbetsintervju

Yesss! Nu har jag en arbetsintervju avklarad :) Hade helt glömt bort att frågorna kan vara så svåra :o Hade svårt att definiera svaret på vissa frågor redan under utbildningen....nu borde jag väl kunna dem som rinnande vatten....Nåja, det gick helt bra i alla fall tycker jag :) Kanske jag inte hade det perfekta svaret alla gånger, men jag hade i alla fall ett svar :D

Det tar ca. 20 minuter att ta sig till arbetsplatsen konstaterade jag :) En annan sak som jag konstaterade var att det var lätt att hitta dit, fast jag aldrig varit dit förr :) Så jag var alltså 45 minuter i förtid! Så tidigt iddes jag inte visa mej på daghemmet, så jag tog en rundtur där i nejden :) Tog ca. 10 minuter xD Sen gick jag till arbetsplatsen i alla fall. Så jag var nog en del i förtid, men jag hade inget emot att sitta ner och vänta :)

Så har jag hunnit vara till gamla arbetsplatsen och hälsa på, skulle hämta mina regnkläder, men hittade dem inte :/ Så nu är det bråttom att hitta dem, för imorgon ska jag helst ha dem på mej :/ Då ska jag jobba!

Och ikväll ska jag ut och äta, för pengar jag egentligen inte äger....men det är en som fyller 30 jämt, så lite kan man ju fira :)

Så att sånt, nu ska jag leta regnkläder!!

Ja, just ja, får veta svaret från intervjun nångång nästa vecka :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar