lördag 14 november 2009

Söna sköna lördag!!

Igår skulle det vara fredagsmys med ett glas gott vin till :) Nå, jag fick sån otrolig huvudvärk och blev jätte trött! Så det var ju kört med vinplanerna i alla fall! Tog istället två burana (eller liknande, ibumax hette de väl) och så hade vi fredagsmys utan vin. Drakens kebab :) Synda synda! Men det är syndigt gott! Tänkte att jag nångång ska smaka deras falafel också, för det vet jag inte vad smakar.

Hur som helst så blev det tidigt isäng igår, eller tidigare. Halv 11 på kvällen däckade jag. Mätt och belåten, men trött :) Sedan sov jag som en gris till klockan 8 idag, och tänkte att jag kan ju ändå hjälpa en kompis som behövde skjuts kvart över 9, jag ska bara sova liiiite till, typ 10 minuter eller så. Kl. 9 informerade sambon att klockan var nio och det var dags att stiga upp. Så jag steg upp, konstaterade att jag inte hinner göra mej klar för att hjälpa kompisen (som säkert hade fixat det på annat sätt eftersom jag sa att jag inte kunde redan igår), så jag la mej på soffan och drog först en filt, sen en till filt på mej och SOMNADE! Vaknade kl. 12 när sambon meddelade att han skulle träffa en kompis på stan och han kommer sen. Då tänkte jag att det är lika bra att stiga upp...

För att känna mej duktig så har jag tvättat 3 bykmaskiner idag :) Samt hängt upp det. Sen har jag börjat på mitt hemliga projekt ;) Hehe. Det är hur kul som helst! Ska bara försöka få allt att gå ihop, så att det blir snyggt utan att det bli skit-dyrt! Skit-skoj är det hur som helst :)

Jag uppdaterar på pysselbloggen när jag är klar med det. Men det enda som för tillfället finns där är en länk till den här bloggen ;) Och mina gamla inlägg förstås!

Sedan ringde min chef för extrajobbet och jag ska få fara på jobb inatt mellan 00.00-04.30. Hon frågade redan igår ifall det var ok :) För hon hade en som skulle jobba, men som inte hade hört av sig, och hon kunde ha fått ett annat nattjobb, så hon frågade om jag ville ta det om det blev ledigt. Jag sa att hon kan fast ringa in mej 10 minuter innan jag ska på jobb!!

Därför hade jag inte planerat något annat idag än pyssel :)

Plus att jag försökte sova lite mellan kl.16 och 21, men men....jag kunde inte somna. Kanske människan inte är gjord att sova hur länge som helst ;) Hehe!

Ska se om jag får något pysslat än idag :) Ska i alla fall se till så jag inte blir sittande här :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar