tisdag 10 november 2009

Skogen är stor och full med stenar

Jag hittade i alla fall en massa stenar. Samt en massa ställen var man kan ramla ner. Jag gick till ett ställe jag inte ens hade tänkt gå till. Jag gick längs en privatväg (som slutar i en igenvuxen vändplan, by the way) och hade planer på att vända vänster. Men jag tittade helatiden till höger, och när jag kom till slutet av vägen vände jag höger. Jag skulle bara kolla liiite! Massor massor med stenar, eller bitar av berg, eller vad man nu kan kalla det.

Massor med motion fick jag också! Var alldeles genomsvettig! Men ingen kisse misse. Hörde ljud en gång, men när jag gick närmare så visade sig vara barnen på andra sidan gatan som stojade. Kollade flera gånger innan jag fick ge upp och sluta vara så paranoid :)

Oberoende så känns det bra att jag har försökt. Det var långt hemifrån egentligen, så jag vet inte om det var rätt ställe att söka på, men nåt kan man ju göra när man sitter hemma och är arbetslös :/

Kameran skulle ha kunnat vara med. Vacker natur!

Kanske jag kan ta en runda dit imorgon igen och fota naturen. Samt titta om jag missat något skrymsle ;)

Två flugor på smällen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar