tisdag 15 januari 2013

Att sväva på rosa moln ♥

Facebook, min andra sociala verklighet förutom verkligheten. En plats som har blivit en viktig plats för mig att chatta med vänner och med min man. Skype är också SÅ viktig för mig när jag pratar med min man, att både få höra honom och se honom är helt underbart!

Jag har en rutin när jag loggar in. Jag ser om jag har nya meddelanden eller om jag har nya "notification" men sedan kollar jag genom min newsfeed och ser vad folk har lagt upp, om det är något jag vill kommentera, någon bild som blivit delad som är extra rolig. När jag kommer så långt att jag har kollat allt nytt så går jag upp till meddelanden. Jag vill alltid alltid alltid se ett meddelande av min man, men det får jag ju inte alltid.

Så igår när jag öppnade mina meddelanden ser jag ett meddelande från min man. Han hoppas att jag ska se meddelandet. Jag läser meddelandet, jag läser det igen! Jag är så lycklig så jag bara gråter! Det är ett av de där meddelandena som man ÖNSKAR ÖNSKAR ÖNSKAR att man ska få av killen man älskar. Men det är ett meddelande som man väntar på förgäves, för inte skulle det falla killen in att på ett sådant sätt uttrycka hur man känner för sin kvinna. Men ett SÅDANT meddelande FÅR jag!

Jag vill bara hålla honom! Kyssa honom alla dagar! Se honom i ögonen och säga att jag Älskar Älskar Älskar honom! Jag vill vakna upp med honom varje morgon! Jag vill att han älskar mig på samma sätt som jag älskar honom!

Jag vill bara säga till alla som tror att killar från hans kultur behandlar sina kvinnor sämre än vår kultur gör.....Jag har ALDRIG trott att man kan bli så bra behandlad! Jag har ALDRIG veta att man kan bli älskad så starkt! Jag önskar att VÅR kultur skulle kunna behandla sina kvinnor LIKA BRA som jag blir behandlad! För VÅR kuktur har MYCKET att lära!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar