söndag 11 mars 2012

Logik??

Prata med en kompis på fredagen. Måste ringa och berätta att jag inte skulle få bilen när det var tänkt och att jag därför inte skulle kunna komma före senare, om han inte råkade vara i stan och kunde plocka mej på vägen hem.

Han var i en närliggande kommun. De var och kollade internet på något ställe. Jag funderade lite. Kom på var kommunen ligger. Kommer på att det inte är så långt borta, men kommunen är stor så jag frågar var i den kommunen finns det ett ställe som säljer internet?

Får det mest logiska svaret!

I'm from Senegal!

Resten hörde jag inte för jag brast ut i gapskratt! Klart att han inte kan veta var han är! Duktigt Nettan! Duktigt ;)

Tyvärr hade han inte möjlighet att hämta mej, men jag skrattade länge efter

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar