söndag 4 mars 2012

Hur kan man känna så?

Jag har försökr ringa flera gånger på fredagen, inget svar. Flera gånger på lördagen, inget svar. För jag ringer till ett nummer som vi har kommit överens om att jag bara ska ringa missat till. Det nummer som jag ska ringa till (eftersom det är billigast att ringa till) brukar han ha avstängt för att spara batteri. Han lägger på den när han vill prata med mej, eller när jag ringer missat, så lägger han igång telefonen och ringer tillbaka.

Både på fredag och lördag....inget svar....Så äntligen på lördag kväll kommer jag på att jag ska pröva att ringa det billigare numret. DEN ÄR PÅSLAGEN! Gud va glad jag blir!! Såklart så väntar han ju inte att jag ska ringa så han är inte i närheten av telefonen. Troligen, för han svarar inte.

Jag väntar en stund och prövar igen. HAN SVARAR!! Ååååh vad glad jag blir!!

Då får jag veta att han är utan kredit på sina telefoner, han har inte kunnat ringa tillbaka! Gullevännen ♥ har bara väntat på att jag ska ringa rätt nummer så att han kan få prata med mej! Han har haft den påslagen hela dagen, men då jag inte brukar ringa det numret utan att veta att den är påslagen så tänkte jag inte ens tanken före sent på lördag kvällen.

Han sku försöka få krediter till telefonerna idag :) Men annars vet jag ju att jag kan försöka ringa i alla fall!

Varför jag inte försökte? För jag är så trött på damen i andra ändan som meddelar: The number you have dialed can not be reached!

Det har gått 3 månader, och fortfarande pirrar det i hela kroppen bara för att jag VET att jag snart får höra hans röst :) Är det inte underbart så säg!!

Hoppas hoppas jag snart får ha honom så nära att jag inte behöver längta efter att höra hans röst, utan njuta av hans beröring, leende och närhet ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar