söndag 19 augusti 2012

Svartingar?

Det blev en hel del dansande ikväll!! Wow! Min kropp kommer verkligen att påminna mej om att jag lever imorgon! Men kul var det! Fantastiskt kul!!

På nattklubben mötte jag en kille, som bara stannade mej och frågade om drinktips, jag ignorerade honom och sa att jag brukar beställa nåt gott, så jag har inga tips. Han frågade vad jag ska göra nu, jag svarade att jag ska söka min vän, så gick jag.

En stund senare, samma kille, vill bjuda mej på en drink och frågar vad jag vill ha. Jag säger nej tack, ignorerar honom igen.

Plötsligt är han där igen, men två drinkar. Han ger den ena till mej, jag tar tveksamt emot den och frågar vad det är. Han hör mej inte utan frågar vem jag är ute med. Jag pekar på mina kompisar som sitter i bordet intill.

"Är du här med dom där svartingarna?" frågar han

Det tar säkert en sekund som jag är alldeles mållös...sen tar jag hans hand, trycker drinken tillbaka i den och meddelar "För det där får du den tillbaka!" sen vänder jag ryggen åt honom och går.

2 kommentarer:

  1. Good for you Beebs :D Otroligt hur människor kan va så rädda för nåt dom inte känner och därför "skyddar" sig med sån däna skitfula kommentarer :#
    Ja blir så arg!! Men,d e bra att du kan ge svar på tal :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade många svar på tal faktiskt ;) Bara det att det var så fula svar på tal att jag faktiskt kom på att detta var det mest slagfärdiga....

      Radera