lördag 4 augusti 2012

Homosexuella, naturligt eller?

Jag såg denna annons igår. Den handlar om homosexuella och hur onaturligt det är.

Ehm....homosexuallitet existerar överallt! Den finns också i djurvärlden. Om den är konstaterad vet jag inte, men det finns djur som hoppar på andra djur av samma kön, så kanske de är honosexuella. Jag kan inte veta vad de tänker och känner eller om de bara är för kåta för att bry sig, för jag kan inte prata deras språk.

Vad jag skulle villa veta är, har dessa trångsynta sverigedemokrater aldrig haft annan sex än missionären? Det är väl den enda naturliga ställningen för en människa. Att kvinnan är på, då rider hon, det är väl djuriskt? Doggy style säger ju sig själv, det är inte naturligt för människan.

Hur är det med andra former av sex? Är analsex helt out of the question?? Det är ju avloppssex, enligt deras åsikt! Analsex med en kvinna är EXAKT det samma som analsex med en man! Analen skiljer sig inte oberoende om det är en man eller en kvinna man har sex med.

Och hur är det med avsugning? Hur onormalt är inte det? "Den absoluta klimaxen är när den kärleken sker i samförstånd och kanske då utmynnar i ett planerat havandeskap. Då skapas nya friska generationer, men du kan inte skapa det genom avloppssex." Skapa ETT enda planerat havandeskap genom oralsex tack!! Eller så hoppas jag att oralsex inte förekommer hemma hos sverigedemokrater! Och jag vill ALDRIG höra talas om att en sverigedemokrat skulle tänka på analsex med sin fru!

Måste man byta fru om frun vill ha analsex eller oralsex?? "Du kan ju tänka dig själv vem är det som lapar vatten i en kloak eller i ett latrinkärl?"  Jag skulle gladeligen lapa vatten ur en kloak eller ett latrinkärl istället för att tvingas ha missionären resten av mitt liv! Jag vill experimentera och ha kul med den jag älskar! Jag vill att den jag älskar ska kunna experimentera och ha kul med mej! Jag vill ha en relation med lika vilkor! Vill jag testa analsex, ska jag då tvingas inse att det inte mynnar ut i ett planerat havandeskap! ....eh....jag kanske inte vill ha barn än! Och att tvingas in i ett förhållande utan oralsex är som att tvingas leva i en öken utan vatten....

Kärleken mellan två personer är det finaste i denna värld!! Varför ska det bara vara förunnat heterosexuella?? Varför ska de personer som går utanför normen tvingas vara olyckliga?? Bara för att en person älskar en annan person av samma kön, ska den personen måsta tvingas tro att den är onormal och gå genom livet olycklig???

Om du älskar någon! Strunta i vad alla andra tycker!! ÄLSKA!! Det är inget fel i att älska fel person! Det är bara omgivningens åsikter, FÖLJ DITT HJÄRTAS RÖST!

Om personen du älskar älskar dej tillbaka så kommer du att ha världens bästa känsla. Det finns inget bättre än att älska och bli älskad!

Jag skiter i vad andra människor tycker eller tänker om den man jag älskar. Jag älskar honom så att det gör ont! Även om omgivningen frågar mej när jag ska skaffa mej en pojkvän, jag kan ju ha en på sidan om medan han är borta. JAG KAN INTE FÖRSTÅ ATT NÅGON ENS SÄGER DET HÖGT!!! I ett samhälle där det är normalt att ha en man, får jag tipset att skaffa en till. Är det bara för att jag älskar "fel" man??

STÅ PÅ ER! Homosexuella, bi-sexuella....vad som helst!! Följ era hjärtan och skit i vad andra tycker och tänker. Det är ert liv, det är BARA ni som kan leva det åt er! Ni får bara en chans, ett liv, låt det inte gå förlorat på grund av att ni låter andras åsikter styra.

Jag stöder INTE pedofili eller djursex, vildet det i artickeln framkommer att är onormalt, och varför man kan tillåta homosexualitet men inte pedofili eller djursex. Homosexualitet är kärlek mellan två likasinnade. Medan djuret inte har något att säga till om, djuret blir TVINGAT. Pedofiler utnyttjar ett barn, som är för ungt för att förstå eller våga säga ifrån, det är att TVINGA!! Om den homosexuella TVINGAR, så anser jag att det är fel. Men hur många HETEROSEXUELLA VÅLDTÄCKTER har man inte hört om?? Ska vi kanske anse att de också hör till det normala? Det är ju i alla fall och kan utmynna i ett havandeskap! Man kan ju tvista om det är planerat eller ej, kanske våldtäcktsmannen planerade ett havandeskap...är det då okej??

4 kommentarer:

  1. Missionären lär dessutom vara en relativt modern uppfinning, lika gammal som madrassen ungefär. Och det kan man ju förstå. Men det kanske var lite vid sidan av poängen...

    Håller helt med om att de där typerna är helt ute och cyklar. Det finns risker med alla sorters sex, men man väljer själv vad man utsätter sig för. Så länge man inte skadar någon annan är allt ok.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jasså :) Ja det visste jag inte! Vad använde man för ställningn innan madrassen då?? ...sådär om vi håller oss utanför poängen :p

      Radera
  2. Well said Beebs :D Ja tycker helt lika som du i detta fall...dessutom ska man inte jämföra människor med djur,för i djurriket förekommer både incest och otrohet,och även homosexualitet. Låt personer pröva sig fram,d e d väl inget fel på?! Som ja uttrycker d:I'm a peoples person :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker man ska jämföra människor med djuren, för vi är i grund och botten djur. Som du säger! Det förekommer incest, otrohet och homosexualitet! Det förekommer det bland människor också, vi är inte alls så olika som folk vill påstå!
      Men jag håller med! Låt personer pröva sig fram! Det finns inget som är fel i sex! Så länge det inte är våldteckt eller incest!

      Radera