söndag 23 september 2012

I'm counting the days ♥

Ah!! Nu har jag bestämt mej :) Eller, beslutet är taget för längesen, men NU (16 augusti). just NU har jag visumansökan ifylld och redo att lämna in på tisdag (21.8)! Oh my god oh my god oh my god :) Jag är så nervös att jag knappt kan sova!! Åååååååååååh vad jag läääääängtar!!!

Det som pinar mej mest just nu är alla som frågar om Honey. För jag kan inte säga sanningen. Eller, jag vill inte säga sanningen. Sanningen att jag vet precis vad som händer! Precis vad vi planerar som följande!

Att ljuga, oj vad jag hatar att ljuga!

....men.....jag kanske hatar att ljuga, men det sårar mej och gör mej förbannad att höra era åsikter om vad jag vill och tänker göra, oberoende av era åsikter. Jag sparar mej själv smärta. En kompis sa en gång, att jag aldrig ska göra något som skadar mej! Oberoende vad det är och vem det gäller! Jag ska inte heller låta honom övertala mej att göra något som skadar mej!

Han har rätt! Jag har inte följt det rådet förr. Jag har skadat mej själv. Men det får vara slut på det nu! Nu följer jag mitt hjärta! Jag har slutat att följa sånt som jag redan från början vet att skadar mej, fast jag vet att jag har åsiktsfrihet och frihet att göra vad jag vill så länge jag inte skadar mej själv eller andra.

Men vad jag längtar! Och vad jag önskar att jag kunde berätta åt alla! Dela med mej av glädjen som bubblar i mej! Ååååååh!!! Om ni bara kunde förstå!! Jag önskar av hela mitt hjärta att det kunde vara 22.september idag! Så att jag kunde sitta på Arlanda, nervös och förväntansfull!!  Nervös, för att jag inte vet vad som väntar mej, jag kommer att resa till en väld jag aldrig har vait i förut. Förväntansfull, för jag kommer att resa till en värld jag aldrig varit i föut!!

Jag har svårt att sova :) För det pirrar i mej! Jag är så glad!! Jag vill bara skrika och skratta :)

Märkligt! Att jag känner så, och inte får säga ett ord. Oj oj oj!! Jag har fått bita mej i tungan många gånger! Senast idag, när en kompis frågade om jag tänker gå med på att ha ett långdistansförhållande i all evighet. Jag fick slå dövörat till för att inte försäga mej.

Älskling! Honey Bunny!! Jag får äntligen se hur du bor! Var du bor!

Det är en risk. Jag vet. Men det är en risk jag är villig at ta. Min familj vet om mitt beslut. Eller, jag har inte allt klart än, så jag har endast informerat lite. Min familj är de som vet!

4 kommentarer:

  1. det blir nog bra ....
    lite ljuga bör man eftersom ingen kan hålla klaffen på denna lilla ö.... :)
    hoppas nu allt ordnar sig för er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Allt ordnade sig :) Jag berättade när det var bara några dagar kvar :) Och responsen var mestadels positiv :D Men jag väntade till sista minuten med de som jag visste skulle vara negativa :) Och jag fick rätt!

      Radera
  2. Åh...jag läste ditt blogginlägg idag. Som jag känner igen mej själv. 8 dagar till avfärd och jag kan inte ropa ut min glädje. Jag hoppas att ni har det bra där borta och jag ser fram mot att få träffas fyrklöver. Kram.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är nackdelen med att folk har fördomar och förutfattade åsikter! Ha så kul på resan :) Kram!

      Radera