fredag 14 september 2012

Illamående....

...inte bra! Jag ska jobba om cirka gurka 45 minuter. Jag har försökt sova, jag har försökt äta....jag har ingen matlust och att sova....tja, det visade sig vara lika omöjligt som att flyga utan vingar! I och för sig går det väl bra att flyga, det är det där med att landa som är svårare att få till! Ner kommer man alltid, men på vilket sätt?

Bara att bita ihop! Jag har inga andra symptom, endast illamående, skulle jag spy eller nåt så skulle jag veta att jag inte kan jobba, nu kan det vara nåt jag ätit...vad som helst! Energin vet jag inte heller hur jag ska få, ska pröva med en liftoff, energitabletten jag inte klarar mej utan :) Vitaminbomb med koffein! Nice för lilla mej!! Precis den mängden koffein jag tål, och ger bättre energi än battery eller nån annan energidrink. Men idag mistänker jag att jag kastar "pengarna i sjön"...för jag tror inte att det hjälper på denna trötthet, men försöka måste man! Kan jag inte jobba så måste jag ju gå hem, men jag kan inte ge upp utan att försöka.

Så nattjobb here I come!

Bäst att i alla fall byta om :p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar