fredag 21 september 2012

Hej allihopa!

Nu har jag under en längre tid skrivit många inlägg, men valt att inte publicera dem på grund av förutfattade meningar om folk, kulturer och mina egna förutfattade meningar om hur folk reagerar. Vissa inlägg är fruktansvärt negativa och agressiva! Jag tänker inte ändra på något, inte ett ord! Eftersom det visar vad jag kände just då!

Jag har fått veta att jag lämnar ut mej för mycket, men så är detta ett bra ställe för mej att vara ärlig, för antingen så läser du det eller så låter du bli!

Jag kommer imorgon kl.6.00 på morgonen att lyfta från Helsingfors-Vanda flygfält med destination till den enda plats i världen jag vill flyga till! Följ med under de följande 7 dagarna så kommer det att poppa upp blogginlägg efter blogginlägg som jag inte har velat eller vågat publicera innan jag verkligen är ute ur landet.

Ni som förstår varför jag åker, jag är ledsen att jag inget har sagt. Ni som tycker jag är totalt från vettet, ni kanske kan förstå varför jag inget sagt! Ni som vet....tja, ni vet inte min berg och dalbana av känslor!

Jag svarar inte på frågor innan jag kommer tillbaka till Finland den 3 oktober :) Jag updaterar facebook i mån av möjlighet till internet!

Tack för visat intresse!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar