lördag 4 februari 2012

Trygghet i livet

Varför får inte jag ha trygghet i mitt förhållande? Jo, för att det finns en massa människor som i såfall kommer att lägga sig i och anklaga honom för att gifta in sig i landet. För att en massa människor kommer att säga att jag har gift mej för tidigt och det är ett misstag.

Varför kan inte dessa trångsynta människor SE hur jag lider? Se hur jag gråter? Dess trångsynta människor som bara vill mej "väl" är orsaken till att mitt liv är upp och ner. NI ÄR ORSAKEN TILL ETT JAG GRÅTER! FATTAR NI DET?

Låt mej bara få leva mitt liv som jag vill och sluta lägga er i. Det som är bra för mej behöver inte vara bra för dej, och det som är bra för dej behöver inte vara bra för mej.

Jag skulle inte kunna bry mej mindre, men det finns de som bryr sig om vad som pratas, någon som inte vill att folk ska tala skit om oss. Därför vill han göra detta för oss. Att inte gifta oss för att det bara blir en massa skitsnack.

Hoppas ni är lyckliga nu! Alla ni som pratar skit bakom ryggen på andra! För ni har fått vad ni har velat! Jag är inte gift, jag är olycklig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar