onsdag 15 februari 2012

Är jag inte vanligtvis hemma?

Frågade jag min Honey. Vad är det för ett liv? Frågade han.

Tja, jag trivs med att vara hemma och ta det lugnt. Dessutom är jag ute och ränner mest hela tiden tycker jag! Helgerna brukar jag vara all annanstans än hemma! Nu kommer jag i alla fall att vara hemma-hemma på helgen ♥ Nästa helg har jag redan planer! Pastakväll och en kompis som kanske kommer från Sverige!

Inte att förglömma Weight Loss Challenge som jag har alla tosdagar. Och idag hade jag faktiskt planer att gå och simma, men det blev inget av det.

Igår hade jag planer att fara och åka pulkka, men det blev inget av det heller :) Så oftast väljer jag att inte ha några planer alls, för det brukar inte bli något av det heller ;) haha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar