söndag 12 februari 2012

Magen magen...

Jag har haft tokigt i magen länge, det har varit nån magsjuka på jobbet. Jag har inte fått den, i alla fall inte helt. Istället går jag runt och mår illa, eller så bubblar det i magen, eller något liknande.

Igår var jag på en kurs om barns musik utveckling. Det var intressant, även om det var lite ovanför mitt huvud. Men efter lunchen kände jag det. Jag mådde inte bra. Till sist valde jag att gå hem. Illamåendet kom och gick under resten av lördagen. Jag fick till och med avboka en fest jag skulle på :( För jag kände att jag inte var i skick att vara sällskaplig.

Istället kollade jag en film, Rango. En helt okej film. Kan inte förstå att det kan vara en barnfilm på något sätt. Om man tänker på språket och innehållet. Jag kollade aldrig ålders gränsen på den. Den var helt okej, den var inte överdrivet bra. Vet inte om jag skulle se den igen. Den har sina guldkorn, men överlag, nja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar