lördag 5 februari 2011

Emmausfynd till barnen


En klänning till tjejerna :) Och för att vi ska tänka "genus" så får såklart killarna pröva den också om de vill :)

En ishockey-tröja till killarna! I och med genustänk så är det väl dags att killarna får något "killutklädningskläder". Finns mest bara för flickor :/ Fast killarna har varit lika nöjda för det!

Superman ballerinaskor :) Vi har så dåligt utbud med skor..... = noll! Så nu passade jag på att ta alla i någorlunda rätt storlek :) Tycker att det är så svårt att gå om de ska måsta ha vuxenskor.

Ett par till skor :) Som sagt, vi behöver utöka utbudet!

Finskor! Ville ha mera såna här! Men jag har köpt alla skor som fanns! Så det gällde att ta vad som fanns....

Å ett par finkängor förstås :) Eftersom det fanns!

Sist men inte minst så utökar jag vår bokhylla :) Den till vänster får jag väl översätta innan nån personal kan läsa den för barnen :p Ok, en av två borde klara det ;) Men i alla fall!

Inte illa för 10€ tycker jag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar