måndag 6 juli 2009

Små roliga Wc-bilder

Dessa bilder fanns förr i badrummet. Det var innan flytten.
En bekant frågade på skämt om det fanns en hemlig kamera i badrummet :) Jag försäkrade honom i alla fall om att så inte var fallet ;)

Jag har inga liknande bilder från min nuvarande lägenhet. Annars skulle jag ha smyckat väggarna med dessa bilder igen :)
Tigger tar sig en tupplur. MÅSTE helt klart vara skönt och bekvämt att sova där :) För det gör han även i den nuvarande lägenheten. Inte alls i samma utsträckning dock, så jag har inte hunnit hämta kameran för att föreviga det!

Dinho gillat att dricka från kranen. Vi har nu begränsat det till att han får dricka från lavouaren och vi lägger en propp i så att vattnet hålls där. Han är lika nöjd för det, och jag slipper vakta på att vattnet inte står på och rinner för sig själv ;)

Han har i alla fall inga problem att dricka från toaletten om matte inte direkt vrider på kranen :D

Jag skulle inte ha kunnat bli gladare ifall de faktiskt skulle ha kunnat övergå från att endast sitta på toaletten till att faktiskt göra sina behov där ;) Jag har en bild med Dinho på toaletten också, men den är tagen innan någon form av städning av toalett, så jag undviker den....Katterna brydde sig nämnligen inte om att vänta tills jag hade tvättat och sanerat utrymmena innan de poserade.
Dinho föredrar sin egen toalett framför min, tyvärr.
Han ser inte allt för glad ut att hamna på kort i just den här situationen ;) Hehe.

Men så där påriktigt, inte skulle jag heller vara bekväm att hamna på bild i en liknande situation!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar