söndag 21 april 2013

"Jag vill bara säga, ni gör ett jätte bra jobb!"

Jag vet inte, men vissa kvällar sticker ut mer än andra. Gårdagen stack ut på det viset att jag har aldrig fått så många fina kommentarer om hur vi jobbar som igår.

Det är ingen hemlighet att jag dansar när jag går. Och en kund satte i system att dansa med mig varenda gång jag kom ut från disken. Han kom från ingenstans och ställde sig mitt i vägen och dansade! Det skulle ha kunnat vara jobbigt, men han var väl medveten om att jag jobbade, så han dansade ett par steg, och steg sedan åtsidan så att jag kunde fortsätta jobba.

Men att kunder uppskattar att jag dansar, det är heller ingen hemlighet, det har jag fått höra om och om och om igen!

Men igår fick jag utöver det flera kommentarer på att vi gör ett bra jobb! Kunder som kommenterade att det var bra service, speciellt en gång när jag plockade bort en bricka med tomma shottglas och torkade av bordet samtidigt, blev kommentaren ett förvånat hur bra servicen är. Jag fick också veta hur effektivt vi jobbar.

Och visst, det var jag som hörde kommentarerna, det var till mig dessa sades, MEN jag jobbar inte ensam! Utan mina underbara kolleger blir det till ingenting! Så ett stort cred till ALLA diskplockare!! Ni gör ett aldeles fantastiskt jobb! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar