onsdag 9 december 2009

Katten i lådan, katten i lådan, vad har du för dej? Sover du? Kokar du kaffe? Matar du KATTEN!?

Jag pysslade ihop en låda för diverse småplock. Kanske lite onödigt arbete för en låda, men det var kul :) Och fint blev det!

Satte ner lådan för att ta lite bilder på den "färdiga produkten" när Dinho kommer spatserande. Han vill såklart titta vad jag håller på med och vad det där nya rosa är för nåt! (vet någon om katter har färgseende? Sådär by the way...)


Han kikade lite lätt nyfiket in i lådan. Den här bilden var inte lätt att få på bild...så att säga, för han tittade nyfiket in i lådan, och funderade lite runt lådan, sen tittade han lite till....

Så jag tänkte att det får räcka med bilder. Jag förde bort kameran och skulle samla ihop min låda (och mitt material) när jag ser att han står halvvägs in i lådan med de längsta bakbenen :)


Det hann jag ju inte få på bild, när jag hämtat kameran igen ser lådan ut såhär...

Och efter en stund kikar en nyfiken kisse upp!

Verkar som om han inte riktigt förstår det här med att fota så mycket :D

och blixten är inte kul!! Han som annars inte brukar bry sig om blixten :)

Men när jag tar bort blixten vänder han sig bort. Och det finns nog en bild där han tittar in i kameran, men han är påväg att vända sig bort, så den är suddig!

Nyfikna krabater jag har här hemma :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar