söndag 13 december 2009

Tvättning pågår

Försökte fånga tungan på bild! Skulle ha velat vara utan blixt, men det blev inte bra. Så jag måste ha blixt, vilket resulterar i stängda ögon!

Lång tunga har han i alla fall! Det gällde att beräkna tid när det tar en stund för blixten att ladda upp, eller vad man ska säga.

Så en liten stund innan tungan kom ut skulle jag trycka på avtryckaren :)

"Naglarna" ska också tvättas, men här syns ingen tunga. Det gick inte att se tungan hur jag än vred på mej. Och jag ville ju inte störa Tigger :) ....mer än jag faktiskt gjorde!!

Här syns lilla tungan!

Och petar matte på nosen så måste nosen tvättas ;) Lite busa med Tigger!


Nåja, nu får det vara nog! Inte kan man hålla på och busa hur mycket som helst! Och det finns i alla fall en del tungbilder ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar