fredag 26 juni 2009

Vin på tetra

Den här prövades också på midsommaren.
Det är vin på tetra! Helt gott, med tanke på att det är vin från en tetra.
Vi drack det sent på kvällen, så jag kan inte säga så mycket om det, dessutom hittade jag först nu en bild på den i mitt fotoarkiv. Den är mycket förstorad för det var inte den som var huvudobjektet :)

Om jag minns rätt så är vinet köpt i Tyskland. Men jag kan lika gärna minnas fel. På Viking Line säljer de vin i burk. Vi trodde att det var en ciderburk, men icke! Tänkte söka efter en bild på det också, men Viking Line har inga bilder på sina viner och jag minns inte vad det heter.

Försökte söka lite på nätet om tetraviner för att få någon information, men det enda jag hittade var mera tetror ;) Hehe!


2 kommentarer:

  1. Hittade vin på BURK idag jag! :O På Rosella. Har jag inte sett förr...har inte hunnit smaka ännu men det ska bli intressant :)

    SvaraRadera
  2. Jo :) Har också sett det. Skojade med en 17 åring att hon skulle be sin pappa köpa någon burk "cider" xD Det gjordes inte hur som helst :)

    SvaraRadera