söndag 17 maj 2009

Bilder från förra sommaren

Jag sökte på skoj genom mina bilder på datorn. Jag fastnade för dessa två! :) De är somriga av sig. Den första är tagen på en strand på Kreta och den andra på en sommarstuga i österbotten.
Hela stranden var täckt med små små stenar! Ändå ungefär lika jobbigt att gå på dom som att gå på en vanlig sandstrand :) Enligt konceptet, 1 steg framåt så känns det som att man åker 2 steg bakåt :D Brännheta var stenarna att gå på!!! Jag rekomenderar strandsko eller flopflops :) Men ljuvlig stenstrand!!



På sommaren ska man dricka kallt! Det här hör till något jag absolut inte smakar på ens! Gillar inte alls smaken, men jag gillar bilden! :) För att hålla burkarna kalla satte vi ner dem i regntunnan, där fick dom sedan flyta tills någon behövde svalkas av.
De här bilderna får mej att tänka på sommaren! Det tillsammans med det fina vädret vi hade idag :) Snart är det sommar!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar