torsdag 1 december 2016

En promenad i Åländska skogarna

Jag om min kompis Z hade planerat att gå på hike. Jag är inte riktigt så duktig på det här som hon, så jag litade helt och fullt på henne. Det visade sig vara en mycket bra idé!

Naturen var helt fantastisk! 





















När vi sedan tittade på klockan efter att hiken var slut insåg vi båda att vi inte riktigt hade trott att det hade gått så lång tid :) En härlig hike på 6 timmar. Rekommenderas! Den är troligtvis kortare om man inte stannar varannan meter för att ha en fotosession. 

Vi startade på kartan där den gröna linjen korsar "stora vägen", där det står Lemland. Jag rekommenderar den varmt, speciellt i slutet av sommaren, när vi var på promenad, och jag egenltigen trodde att jag skulle skriva och publicera detta inlägg

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar