onsdag 11 maj 2011

Tigger och Dinho är hemma igen!



Båda kissorna har varit hos mina föräldrar sen en bra tid tillbaka. Nästan en månad fick de bo där. De trivdes jätte bra! Tigger hade en egen favoritlåda! Den fick han med sig hem, och den är fortfarande favorit :)


Han vet inte ut eller in! Det är så skönt i lådan! Pratar jag med honom och upprepar att han har en så fin låda så snurrar han runt runt i den, krafsar jag om honom så är det samma resultat! :) Sötnos!

Vad dinho beträffar så förälskade han sig i mina föräldrars bastu. Den erbjöd de sig inte att jag skulle få ta med, konstigt nog! Någon bild på Dinho finns inte för han är som vanligt försvunnen, troligen på balkongen eller någon annanstans där han inte blir störd. Han kom förbi här så jag hann paja om honom lite innan han gick vidare till nästa sovgömma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar