söndag 15 maj 2011

Bostadskö

Jaha, jag får väl bara inse att det är dags att sätta sig i bostadskö då. Eftersom jag inte kommer i kontakt med kontaktpersonen till de lägenheter som jag önskar få kontakt med. Eller hur jag nu lämpligt ska uttrycka mej.

Deprimerande....

Framtidsutsikten angående bostad menar jag. Jag ställer mej i bostadskö, som kostar mej 10 €, efter det kommer det att ta ett par tre månader innan jag får en bostad! Och på den tiden har jag väl fått tag i kontaktpersonen i fråga och 10 euron skulle ha varit bättre spenderad nån annanstans! Om jag låter negativ är det för att jag känner inte nåt annat för systemet än negativitet.

Ååååh! Men innan jag skickar iväg min ansökan ska jag försöka komma från jobbet den underbara tiden mellan 12-13 (när jag omöjligt kan lämna jobbet kan jag tillägga!) för att försöka få tag i kontaktpersonen under den påstådda telefontiden. Jag har också fått veta att jag kan skicka meddelande, men det var också bortkastat eftersom ingen svarade på det.

Men skam den som ger sig! En ny vecka börjar imorgon, med nya tillfällen att ringa till ett nummer där ingen svarar...det ser jag fram emot!....*suck*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar