måndag 19 juli 2010

Worms

Sambon har spelat worms. Därefter har han lämnat spelet samt TV påslagna.

Jag tröttnar efter en stund och knäpper av spelet. Men..? Är det en synvilla? Fortfarande syns rutan i TV-rutan? Visst har jag hört att TV kan ha "minne" av bilder som stått på länge. Men jag har aldrig upplevt det! Ser ni? I det blåa (som är en närbild av vår TV, playstation är avstängd och rutan blir blå) finns en ljusare blå ruta. Man ser att det står något också, men det är för otydligt för mina ögon, samt zomar man närmare så ser man TV-skärmens ränder.


Jag byter till TV kanal, en random sådan. Bilden syns inte. Men när jag trycker på "source" knappen för att byta tillbaka till min scart (var vi har playstation) så syns den i det blåa. Det är otydligt men den finns där. Undra om den bleknar? Undra om den finns där nästa gång jag knäpper på TV?

Jag måste bara tillägga att jag inte är något Milda fan :) Det bara råkade vara den reklamen ;) Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar