torsdag 13 maj 2010

En sensommarpromenad som jag bara glömt att skriva om

Det var nångång runt augusti-september. Jag fick gå med grannens golden, Herr Voff, på promenad. Jag bestämde att jag ville ta med kameran för att jag ville ta kort på Herr Voff.

Nu kommer jag inte att sätta in så många bilder på Herr Voff, endast denna och en till :) Stilig hund är han, HErr Voff!

Rosorna kommer jag däremot att sätta in! Vi såg dem på vägen hem och jag måste bara ta kort på dem :) Jag älskar rosor!



Herr Voff var nöjd med att lukta på blommorna medan jag tog kort :)


Tycker att de är så fina dessa rosor! Vacker gul dessutom.

Den här gillar jag! En röd kvist i allt det gröna! :)

Dessa kallade vi för "snöbollar" när jag var liten. Vad heter de? Är det någon som vet?

2 kommentarer:

  1. Den heter nog snöbollsbuske ännu också.

    SvaraRadera
  2. Tack :) Då kan jag fortsätta kalla dem för snöbollar :D Vilket kul namn!

    SvaraRadera