söndag 23 maj 2010

Dinhos gymnastik med matte

När jag lägger mej på golvet för att göra magövningar, t.ex, så kommer Dinho direkt. Det är nog mest för att kolla vad matte gör. Men jag satte honom en gång på mina fötter och satte fötterna rakt mot taket. Det gillade han :) Han ser inte ut att göra det, men tassarna "går". Det vill säga, han trampar som att han gillar det och han ligger still. När han tröttnat så börjar han böka och jag förstår att han vill komma ner, då för jag fötterna mot golvet genom att rulla upp på ryggen/nacken så att Dinho kan kliva av ovanför mitt huvud. Gör jag åt andra håller tappar han troligen taget och ramlar sista biten. Inte så högt fall, men jag antar att han tar i sig för att inte falla ;) Och det blir med all säkerhet Aj ;)



1 kommentar:

  1. Hihi knasboll! Visst syns det att han gillar det :) gullis!

    SvaraRadera