söndag 19 maj 2013

Första inlägget från iphone

Vem skulls kunna tro att jag skulle använda Iphone? Ven kunde tro att jag ens skulle äga en? För att inte tala om, blogga från den?? Men ändå är jag här, svärande över varenda Ä,Å och Ö, för det tar ju forever att få dom! För att inte tala om mina feta fingrar som konstant trycker på fel tangent så jag måste backa...för att få markören på rätt där jag vill ändra är ju mission impossible!

Och skriva med två händer....med mina fingrar??? Wow! Fler fel och fler svordomar får man väl leta efter! Som att skriva aÅ med vänster tumme och inse att man måst välja bokstaven längst bort.. Suck...

Men jag ska väl fastna precis som alla andra. Det var tydligen bara en fråga om tid. Undra hur lång tid jag behöver för att glömma min förra älskling, min trogna nokia som följt mig i vått och torrt och aldrig ställt till problem...kanske det går att fixa ett paralellkort?? Ja...det måste jag forska i...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar