söndag 24 juli 2011

Arbeta tills du spyr eller jobba skiten ur dig?

Jag jobbar extra på en nattklubb. Något som jag gillar! Jag jobbar inte där för pengarna, änen om det faktiskt var min tanke i år. Jag trivs med arbetstiderna, kollegerna och jobbet helt enkelt!

Min kropp är av annan åsikt. Uttrycket "jobba skiten ur dig" passar på mej. Jag märker inget så där annars men en dag vaknar jag upp med dålig mage. Fortsätter jag jobba så förvärras symptomen. Så nu har jag tagit lite ledigt så jag ska orka jobba mera sen! ;itt i rockoffveckan! Populärt? Njä....


Sen kanske jag burit brickor fel...eller fyllt dom för mycket... vilket jag tror mera på :p

2 kommentarer:

  1. Det lönar sig aldrig att jobba sönder sig, ta det nu lite lugnt!

    SvaraRadera
  2. Jo, jag gjorde :p Var faktiskt sjukskriven sen eftersom jag sökte läkarvård för armen. Den e int riktigt helt bra än, men den e int sämre heller :)

    SvaraRadera