lördag 24 april 2010

Liten pysselhjälpreda!

Jag pysslade i vardagsrummet. Så jag kunde vara i solljuset :) På balkongen var lite för kallt, inte mycket men för kallt för att pyssla. Ja, hur som helst så sitter plötsligt Herr Dinho på mattan och kikar på mitt pyssel. Jag ska göra en tofs (blogg om det kommer snart i Pyssligtliv).

Först spanar han in pysslet. Sedan bestämmer han sig för att han också vill pyssla! Bilderna säger allt :) Jag ska bara sätta in en kommentar längre ner :p






Den här MÅSTE vi ta och titta lite närmare på :)

MONSTERKATTEN!!! :D



Ja, ja. Det var det pysslet. Resultatet var en trådrulle som inte längre kunde kallas rulle, och som dessutom blivit en och inte två :) Säkert resultatet av att hjälpredan tuggade på det!

Det är fårulls garn, därav valet av färg :) De andra färgerna luktade inte lika gott ;) Vad det smakar kan jag inte uttala mej om :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar